DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE

Društveno odgovorno poslovanje (DOP) postaje sve važniji dio strategija poslovanja tvrtki, kako u svijetu tako i kod nas. Smatra se da DOP prestaje biti nešto što lijepo zvuči i bilo bi dobro imati, već postaje nešto što je obavezno imati u strategiji poslovanja svake tvrtke. Prevladava mišljenje da su DOP prihvatile velike kompanije, no primjeri iz prakse pokazuju da je DOP prisutan među tvrtkama svih veličina, a povezan je sa gotovo svim razinama organizacijske aktivnosti – od marketinga do razvoja ljudskih potencijala i zapošljavanja.

Na putu prema provedbi društveno odgovornog poslovanja, tvrtke ostvaruju partnerstva i s neprofitnim organizacijama.  SOS Dječje selo Hrvatska ima dugu tradiciju suradnji s tvrtkama koje vjeruju da svako dijete ima pravo na brižan dom, sigurno djetinjstvo i budućnost jednakih prilika. Kod razvijanja partnerskog odnosa nastojimo povezati mogućnosti poslovnih partnera s našim potrebama, a vjerujemo i da je važno ulagati u ravnopravnost i dugoročnost odnosa jer kroz kontinuiranu podršku možemo doći i do dugoročnih postignuća.  

Nove generacije i napredak tehnologije nameću nove izazove poslovnim liderima koji u svoje poslovanje ugrađuju Ciljeve održivog razvoja koji će u narednih deset godina promijeniti sliku svijeta. Generacija Z očekuje od poslovnog sektora aktivan i odgovoran angažman prema društvenim i okolišnim pitanjima. Društveni povrat ulaganja sve je korisniji alat koji tvrtkama pomaže u upravljanju investicijama. Tvrkama koje društveno-odgovorno djeluju cilj je kvatificirati društvenu koristi i vrijednosti usluga, programa, politike ili organizacija za cijelo društvo.

Zajedno s našim partnerima želimo utjecati i na ‘Ciljeve održivog razvoja’ postavljene od strane UN-a 2015. godine. 

Ciljevi koji su dio naše strategije i svakodnevnog rada su: 

Značajno doprinosimo i ostvarenju ovih ciljeva: 

Ukoliko ste prepoznali vrijednost društveno odgovornog poslovanja za Vašu tvrtku te ako uz to dijelite našu viziju da niti jedno dijete ne bi smjelo odrastati samo, postanite partner SOS Dječjeg sela Hrvatska i zajedno ćemo stvoriti bolju budućnost za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

“Velike stvari događaju se samo onda kada netko učini više nego što treba.”

Hermann Gmeiner

Jeste li znali da diljem svijeta

67% ljudi radije radi za društveno odgovorne  tvrtke 

55% ljudi će platiti dodatno za proizvode i usluge  tvrtki koje se zalažu za pozitivan društveni i ekološki utjecaj 

52% ljudi je u posljednjih šest mjeseci  napravilo barem jednu kupnju od jedne ili više društveno odgovornih tvrtki 

52% ljudi provjeri pakiranje proizvoda kako bi osigurali održivi utjecaj 

49% ljudi volontira i/ili donira organizacijama koje su angažirane na društvenim i ekološkim programima 

(Podaci preuzeti iz: Nielsen's third annual global online survey on corporate social responsibility 2014.)